ИндексPortalGalleryВъпроси/ОтговориТърсенеПотребителиПотребителски групиРегистрирайте сеВход

Share | 
 

 Основни Правила

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
Dartz


avatar

Спечелени турнири Спечелени турнири : 2
Мнения Мнения : 793
Регистрация Регистрация : 31.01.2009
Точки : 708

ПисанеЗаглавие: Основни Правила   Пон 02 Мар 2009, 14:28

Време е да се запознаете с основните правила за организиране на турнир!!!

1. Турнири могат да бъдат организирани Единствено и Само от Членовете На Екипа!!!
2. Преди да бъде създаден дуелен турнир трябва Задължително да бъдат предварително определени правилата на турнира, както и съответния Бан Лист.
3. Нямате право да създавате турнир паралелно с друг турнир(не може да се провеждат 2 турнира едновременно).
*4.В един турнир трябва да участват МИНИМУМ 8 ИГРАЧА!!! Турнир, който съдържа по-малък брой участници от минималното изискване, в момента в който стартира се счита за невалиден и ще бъде директно изтрит!
*5. Записването за Даден Турнир става Лично от Участника във дадения срок за Записване. Учасниците трябва Задължително да са регистрирани във форума!
6. Турнирите трябва да бъдат на една от двете дуелни платформи - PoC Joey the Passion или KCVDS(Kaiba Corporation Virtual Duel System).При по-силна организация и съответно събиране на повече играчи, може турнирите да се играят и в DMU(Duel Monsters Unlimited (на Beyond)) или DMO(Duel Monsters Online(също на Beyond))!
*7. Във всички турнири, мачовете и класирането ще се провеждат чрез Swiss Rounds, освен ако Дадения Турнир не е организиран различно. Броя мачове, които ще се играят се определя спрямо броя на учасниците. Всеки играч задължително трябва да изгирае дадения брой мачове, класирането се определя спрямо Победи/Загуби и Tiebreak-a на всеки играч. При по-голям брой участници, след изиграването на определнените мачове, Top 8 от класирането играят нови мачове с директни елиминации, след което се определя победителя!

8. НОВО! Тъй като наскоро излязоха доста модове на някой игри като YGOPro, вече турнирите се разпределят по самите модове а не по игрите. Т.е. може да има 2 турнира на YGOPro ако единият например е на Dev Pro, а другият на Kaiba Corporation, но не и ако двата са на Dev Pro. Организаторите на турнирите са длъжни да впишат в заглавието на турнира освен играта, вече и на кой мод ще се играе.
9.Наскоро беше обявен новият банлист на играта. За разлика от миналият този път той е различен за OCG и TCG. Всеки член на екипа, който организира турнири да има в предвид че турнирите трябва да се създават по TCG банлиста. OCG турнири могат да бъдат създавани само в раздел Евенти.

--------------------------

ВАЖНО!!! Играчът, който спечели даден турнир осигурява мястото си в Дуелния Шампионат, който се провежда веднъж годишно!!!

Надявам се да спазвате правилата и всичко да бъде ОК  :)




Последната промяна е направена от Dartz на Чет 22 Авг 2013, 00:53; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://yugioh.twilightlegend.net
Ya-Mi


avatar

Спечелени турнири Спечелени турнири : 6
Мнения Мнения : 1741
Регистрация Регистрация : 01.02.2009
Точки : 2672

ПисанеЗаглавие: Re: Основни Правила   Чет 28 Мар 2013, 23:58

Има ново правило под номер 8. Моля всеки участващ в екипа да го прочете и да го има в предвид от тук нататък.


Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://lightofdestruction.bulgarianforum.net/
Ya-Mi


avatar

Спечелени турнири Спечелени турнири : 6
Мнения Мнения : 1741
Регистрация Регистрация : 01.02.2009
Точки : 2672

ПисанеЗаглавие: Re: Основни Правила   Чет 22 Авг 2013, 00:26

Има ново правило под номер 9. Моля всеки участващ в екипа да го прочете и да го има в предвид от тук нататък.


Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://lightofdestruction.bulgarianforum.net/
Ya-Mi


avatar

Спечелени турнири Спечелени турнири : 6
Мнения Мнения : 1741
Регистрация Регистрация : 01.02.2009
Точки : 2672

ПисанеЗаглавие: Re: Основни Правила   Вто 30 Сеп 2014, 00:24

Ново!!!

От сега минимумът за играчи в 1 турнир е повишен на 8


Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://lightofdestruction.bulgarianforum.net/
Ya-Mi


avatar

Спечелени турнири Спечелени турнири : 6
Мнения Мнения : 1741
Регистрация Регистрация : 01.02.2009
Точки : 2672

ПисанеЗаглавие: Re: Основни Правила   Сря 04 Май 2016, 20:48

Минимумът за стартирането на турнир е върнат на 6 временно докато форума набере активност.


Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://lightofdestruction.bulgarianforum.net/
Ya-Mi


avatar

Спечелени турнири Спечелени турнири : 6
Мнения Мнения : 1741
Регистрация Регистрация : 01.02.2009
Точки : 2672

ПисанеЗаглавие: Re: Основни Правила   Нед 08 Май 2016, 13:31

Максимумът отново е върнат на 8 човека. След Return of the duelist всички стартирали турнири или евенти не покриващи мининума ще бъдат изтривини.


Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://lightofdestruction.bulgarianforum.net/
Sponsored content




ПисанеЗаглавие: Re: Основни Правила   

Върнете се в началото Go down
 

Основни Правила

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

 Similar topics

-
» Само За Жени: 10 Правила За Перфектен Стрийптийз
» Относно спазването на Правила на форума
» ПРАВИЛА ПРИ ПРЕВЕЖДАНЕ!
» Правила на таткото за гаджетата на дъщерята
» Единственият разумен начин да живееш е без правила.

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
 :: Дуелен Център :: Турнири-